Anunțurile și apelurile în cadrul proiectului CRED se pot citi aici.
Anunțurile referitoare la proiectul CRED postate până în data de 25.09.2019 se găsesc pe vechiul site al Casei Corpului Didactic Sibiu http://www.ccdsibiu.ro/bkp.
NOU! FORMULARUL PENTRU CERERE DE SUBVENTIE
CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți
Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiș și Municipiul București, cu Inspectoratele Județene Iași, Bihor și Municipiul București implementează în perioada 15.11.2017-14.11.2021, proiectul CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți – CRED, cod SMIS 2014+: 118327, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020.
Mai multe informații despre proiect și despre programul de formare găsiți AICI.
[spoiler title=”Înscrierea cadrelor didactice la curs”]
În urma apelurilor de selecției lansate în cadrul proiectului /CRED, cadrele didactice care doresc să participe la cursurile de formare vor fi aprobate în consiliul profesoral și validate în consiliul de administrație al unității de învățământ .
Listele cu cadrele didactice validate pentru a participa la cursul de formare trebuie transmise de către unitatea de învățământ la Inspectoratul Școlar Județean Sibiu ȘI la Casa Corpului Didactic Sibiu (dnei Mihaela Carmen SEUȘAN ), (Găsiti aici sablonul listei)
[/spoiler]
[spoiler title=”Conținutul dosarelor cursanților”]
Cadrele didactice validate vor depune un dosar la Casa Corpului Didactic Sibiu care va conține:
- cerere de înscriere (anexa 5.1.2)
- formular de înregistrate grup ţintă, (anexa 5.2)
- acord de prelucrare a datelor cu caracter personal (anexa 5.3)
- declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare (anexa 5.4.2)
- copie CI/BI,
- copie certificat de nastere,
- copie certificat de căsătorie
- copie diplomă de licenţă,
- adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă: funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct). Pentru anexa 5.2 – secțiunea NIVEL DE EDUCAȚIE, aveți instrucțiuni de completare în CLASIFICAREA ISCED A EDUCATIEI.
[/spoiler]
Pentru informații suplimentare vă rugăm să luați legătura cu Mihaela Carmen SEUȘAN, profesor metodist, expert local coordonare și formare. tel. 0728371611 (pentru zilele lucrătoare, între 8-16), mail: mihaela.seusan@educred.ro.
[spoiler title=”Planificarea formărilor în cadrul programului CRED”]
Seria/Grupa | Nivel/ cod grupă | Locație | Perioada | Formator |
01/01 | Primar/S1_C_P_SB_01 | CCD Sibiu, sala 2.12 | 2.09-26.10.2019 | Munteanu Monica Adriana |
01/01 | Gimnazial (Limba franceză)/S1_C_G_SB01 | CCD Sibiu, sala 2.15 | 9.10-3.12.2019 | Moț Monica |
01/02 | Gimnazial (Limba română)/S1_C_G_SB02 | CCD Sibiu, sala 2.15 | 15.10- 14.12.2019 | Pircă Lidia |
02/01 | Primar/ S2_C_P_SB_01 | CCD Sibiu, sala 2.12 | 22.10-18.12.2019 | Stanciu Sanda Ioana |
03/01 | Primar/ S3_C_P_SB_01 | CCD Sibiu, sala 2.12 | 4.11.2019- 13.01.2020 | Munteanu Monica Adriana |
[/spoiler]
[1] Conform raportărilor ISJ din martie 2019.
[2] idem