NOU! 30.01.2020 Continuă selecția grupului țintă pentru cadrele didactice care predau la gimnaziu
În acest sens, grupul țintă se va selecta în conformitate cu Metodologia de selecție a grupului țintă.
Pentru cadrele didactice din învățământul gimnazial, în județul Sibiu mai
sunt disponibile locuri după cum urmează:
limba și literatură română, limbi moderne și limba maternă: 43 locuri pentru cadrele didactice calificate din învățământul gimnazial – mediul urban și 37 de locuri pentru cadrele didactice calificate din învățământul gimnazial – mediul rural;
matematică, fizică, chimie, și biologie: 24 locuri pentru cadrele didactice calificate din învățământul gimnazial – mediul urban și 31 locuri pentru cadrele didactice calificate din învățământul gimnazial – mediul rural.
Pentru cadrele didactice din învățământul gimnazial care predau disciplinele istorie, geografie și religie, se va organiza un număr de grupe corespunzător numărului de cadre didactice selectate.
Prima fază a selecției se va derula la nivelul unităților de învățământ din județul Sibiu prin propunerea cadrelor didactice participante la curs de către consiliul profesoral și validarea acestora în cadrul consiliului de administrație, în concordanță cu criteriile de selecție prevăzute în Anexa 1. (din adresa primită de la CCD Brașov).
În consecință, rugăm conducerile unităților de învățământ să realizese selecția cadrelor didactice din unitatea de învățământ pentru participarea la programul de formare “CRED- CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți”, respectând calendarul de selecție și criteriile de selecție a cadrelor didactice din învățământul gimnazial.
Pentru a doua etapă a selecției, vă rugăm ca până la data de 10.02.2020 să transmiteți:
tabelul nominal cu cadrele didactice propuse, în format electronic (în format editabil), la adresa de mail constantin.coropetchi@educred.ro
tabelul nominal cu cadrele didactice propuse, pe suport de hârtie, semnat și ștampilat (la sediul Casei Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului 15, la secretariat, în atenția dnei Mihaela Seusan – expert local coordonare și formare.)
Tabelul va respecta formatul din Anexele
(Anexa 4.1 pentru învățământul gimnazial), atașate prezentei și va conține
lista cadrelor didactice validate la nivelul unității de învățământ, în ordinea
priorităților.
Acțiunea de colectare a documentelor grupului țintă se va derula până la data de 17.02.2020. Dosarul de înscriere al cursantului se va depune la sediul Casei Corpului Didactic Sibiu și va conţine:
cerere
de înscriere;
formular
grup ţintă;
acord
de prelucrare a datelor cu caracter personal;
declaraţie
de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
copie
CI/BI- format A4;
copie
certificat de nastere – format A4;
copie
certificat de căsătorie – format A4;
copie
diploma de studii;
adeverinţă
eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă: funcţia didactică,
specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție
de conducere (director/director adjunct)- format A4.
Criteriile de
selecție a cadrelor didactice din învățământul gimnazial (Anexa 1);
Tabel centralizator
cu personalul didactic care a fost validat pentru înscrierea la curs;
Cerere de înscriere;
Formular grup ţintă;
Acord de prelucrare a datelor cu caracter
personal;
Declaraţie de disponibilitate participare
la curs şi finalizare.
Vă rugăm să așezați documentele in dosarul de inscriere a cursantului în ordinea indicată mai sus.
Persoana de contact: Constantin Coropețchi – expert local grup tinta judetul Sibiu, Telefon: 0770279636, e-mail: constantin.coropetchi@educred.ro
15.11.2019 Selecția formatorilor în cadrul proiectului CRED la nivelul regiunii Centru
Casa Corpului Didactic Brașov, prin adresa nr. 1827/CRED/BV/15.1.2019, lansează Apelul pentru selecția formatorilor în cadrul proiectului CRED la nivelul regiunii Centru .
La nivelul județului Sibiu sunt disponibile 16 posturi astfel: 1 post pentru expert formare ciclul primar și 15 posturi de experți formare pentru ciclul gimnazial pentru disciplinele: limba română, matematică, chimie, biologie, istorie, geografie, educație plastică, educație fizică și sport, informatică și TIC, educație tehnologică. Lista posturilor pentru județul Sibiu se găsește la pagina 16 din Apelul pentru selecția formatorilor în cadrul proiectului CRED la nivelul regiunii Centru.
Candidații vor depune dosarele la sediul Casei Corpului Didactic Brașov, din Brașov, str. Iuliu Maniu nr. 52 sau le vor trimite prin curierat rapid până în data de 9 decembrie 2019, ora 15. Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi respinse.
Persoană de contact: Mihaela Carmen SEUȘAN – profesor metodist CCD Sibiu și expert local coordonare și formare în cadrul proiectului CRED (mihaela.seusan@educred.ro)
17.09.2019 În atenția cadrelor didactice din învățământul gimnazial, validate ce Consiliile de Administrație ale unităților pentru a fi înscrise în proiectul CRED
Dragi colegi, componența dosarului de înscriere al cursantului în cadrul proiectului “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți- CRED” este: 1. cerere de înscriere (anexa 5.1.2) 2. formular de înregistrate grup ţintă, (anexa 5.2) 3. acord de prelucrare a datelor cu caracter personal (anexa 5.3) 4. declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare (anexa 5.4.2) 5. copie CI/BI, 6. copie certificat de nastere, 7. copie certificat de căsătorie 8. copie diplomă de licenţă, 9. adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă: funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).Aici găsiți toate formularele pentru pozitiile 1-4. Pentru anexa 5.2 – secțiunea NIVEL DE EDUCAȚIE, aveți instrucțiuni de completare în CLASIFICAREA ISCED A EDUCATIEI. De asemenea rugăm conducerea unității școlare să completeze în format electronic editabil și scanat,anexa 4.1 din anexă și Anexa7 (electronic) si să le trimită pe adresa expertlocalgruptinta@gmail.com, după validarea acesteia în Consiliul de Administrație. Notă.Toate documentele din dosarul candidatului vor fi aduse doar in format A4, listate pe o singura față (nu se admit jumatăți de foi sau față verso), conform calendarului aprobat.
12.09.2019 Debutează selecția grupului țintă al profesorilor de GIMNAZIU în cadrul proiectului CRED
În perioada 13.09-30.09.2019 se va derula valul doi de selecție a grupului țintă al profesorilor de GIMNAZIU în cadrul proiectului CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți- CRED. În vederea selecției și constituirii noilor grupe de formare pentru gimnaziu, în conformitate cu Adresa MEN nr. 1949/11.09.2019, informăm unitățile de învățământ că au obligația să inițieze și să implementeze procedura de selecție a grupului țintă la nivelul unității de învățământ. Calendarul perioadei de selecție, criteriile de selecție, precum și numărul de locuri alocate fiecărui județ, pe discipline sunt cuprinse în adresa Adresa MEN nr. 1949/11.09.2019 care poate fi descărcată de aici. În consecintă, până în data de 20 septembrie 2019 este necesar să convocați Consiliul profesoral pentru selecția cadrelor didactice și apoi să validați în consiliul de Administrație al unității de învățământ. Până în data de 23 septembrie 2019 să trimiteți atât la Inspectoratul Școlar județean Sibiu cât și la Casa Corpului Didactic Sibiu, lista cadrelor didactice selectate. Anexam aici un șablon al listei. Fiecare listă va fi însoțită de copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale proceselor verbale din ședința Consiliului Profesoral și cea a Consiliului de Administrație în care s-au propus și validat cadrele didactice. Până în data de 30 septembrie 2019 se vor depune la sediul CCD Sibiu dosarele cadrelor didactice selectate (str. Turismului 15, etaj I, sala 1.12). Cadrele didactice selecționate vor fi anunțate în data de 24 septembrie 2019 despre conținutul dosarului. Persoană de contact: Mihaela Carmen SEUȘAN- expert local coordonare și formare SIBIU (mihaela.seusan@educred.ro)
11.09.2019 Selecție pentru ocuparea unor posturi de experți în cadrul proiectului CRED
Ministerul Educației Naționale (MEN) organizeaza selecție pentru ocuparea unor posturi de experți in cadrul proiectului CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți – CRED. În conformitate cu Anuntul de Selectie 1927/CRED/09.09.2019, la pozitia 9 din anunt se scot la concurs un numar de 47 posturi EXPERT ZONAL EVALUARE FINALA ( câte un post pentru fiecare judet si sector al Capitalei ). Expertul zonal evaluare finala din fiecare județ/ sector al municipiului București va fi angajat de MEN si va participa în echipele de evaluare finala pentru programele de formare din CRED în județul în care își are domiciliul. Candidații vor depune dosarul de candidatură cu documentele solicitate la sediul proiectului, Ministerul Educației Naționale – Unitatea de Implementare a Proiectelor Finanțate din Fonduri Structurale(UIPFFS) din Str. Puțul cu Plopi nr. 7, sector 1, București, personal sau transmis prin curierat, până la data de 24.09.2019 ora 16.30, inclusiv. Toate informațiile sunt cuprinse în anunțul de selecție 1927/CRED/09.09.2019. Anexa 1 Formular GDPR individual – Anexa 3 Persoană de contact: Mihaela Carmen SEUȘAN- expert local coordonare și formare SIBIU (mihaela.seusan@educred.ro)
1.08.2019 Selecție formatori pentru învățământul primar în cadrul proiectului CRED
Casa Corpului Didactic Brașov anunță organizarea selecției pentru experți formatori pentru județul Sibiu (Regiunea CENTRU).
Informații
despre descrierea atribuțiilor formatorului, durata activităților,
salarizare, condiții de eligibilitate, documentele din dosarul de
candidatură și alte informații utile găsiți în anunțul de selecție deAICI.
Candidații
vor depune documentele la sediul Casei Corpului Didactic Brașov, din
Brașov, str. Iuliu Maniu 52 sau le vor trimite prin curierat până în
data de 14 august 2019, ora 16. Candidaturile trimise după data limită menționată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi respinse.
Selecția
se va realiza în două etape: 1. proba eliminatorie- verificarea
eligibilității administrative a dosarelor și 2. proba de evaluare a
dosarelor.
Persoană de contact: Mihaela Seușan (mihaela.seusan@gmail.com)
22.07.2019 Debutul activităților de formare pentru învățământul primar în cadrul proiectului CRED
În atenția cadrelor didactice înscrise la programul de formare din cadrul proiectului CRED și a directorilor/ directorilor adjuncți din unitățile de învățământ care își desfășoară activitatea pe nivelul de învățământ primar Activitățile de formare pentru învățământul primar în cadrul proiectului “Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED”, Cod proiect: POCU/254/6/20/118327, vor debuta, pentru prima grupă din județul Sibiu, în data de 2 septembrie 2019, la Casa Corpului Didactic Sibiu, str. Turismului 15. Programul de formare are o durata de 120 ore în sistem blended learning (60 ore față în față, 60 ore online), este acreditat și are alocate 30 credite profesionale transferabile. Pentru atingerea indicatorilor din proiect, care prevăd și participarea a 6000 de directori la programul de formare profesională continuă, toți directorii și directorii adjuncți din unitățile de învățământ care își desfășoară activitatea pe nivelul de învățământ primar vor participa la formare. Găsiți nota Ministerului Educației Naționaleaici. Vom comunica până în data de 19 august 2019, cel târziu, calendarul activităților de formare și lista cu persoanele care vor fi înscrise în prima grupă. Persoană de contact: Mihaela Seușan – expert local coordonare și formare (mihaela.seusan@gmail.com)
5.06. 2019 Selecția cadrelor didactice din învățământul primar pentru participarea la cursul de formare CRED
Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiș și Municipiul București, cu Inspectoratele Județene Iași, Bihor și Municipiul București anunță că activitatea de formare a cadrelor didactice din învățământul primar din regiunea Centru se va desfășura începând cu data de 1 septembrie 2019 în locațiile acreditate din fiecare județ. Prima etapă a selecției se va derula la nivelul unităților de învățământ. Informațiile privind procedura de selecție și Calendarul selecției cadrelor didactice se găsesc aici.